Achiziții publice prin platforma SICAP/SEAP
Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) reprezintă o infrastructură informatică unitară care oferă Instituțiilor publice din Romania posibilitatea achiziției de produse și servicii prin mijloace electronice.
SEAP este o platformă electronică operată de către Agenția pentru Agenda Digitală a Romaniei (AADR), care asigură transparența procesului și procedurilor de achiziții publice.
Site-ul oficial al Sistemului Electronic de Achiziții Publice SEAP este https://e-licitatie.ro
Toate produsele comercializate de către firma ARTEK IT srl, prin cele două site-uri : www.artekit.ro și www.gossl.ro, sunt disponibile și pentru achizițiile publice prin platforma SICAP/SEAP.
Pentru a demara procesul de achiziție vă rugăm să ne contactați: direct pe site, la telefon: 0742.190.490 sau pe e-mail: seap@artekit.ro.
Pentru comenzile plasate direct în site, la secțiunea Formular de comandă, vă rugăm să precizați că doriți achiziția produselor prin platforma SEAP. După verificarea și confirmarea telefonică cu dumneavoastră, vom pune la dispoziție produsele și în platforma SEAP, dacă acestea nu sunt disponibile în acest moment, în catalog. Când produsele devin disponibile pe platforma SEAP, veți fi anunțați și veți putea începe procedura de achiziție publică electronică. După inițierea achiziției și deliberarea ofertei, vom emite o factură fiscală, cu cont de Trezorerie, care va însoți produsele comandate, și totodată, va fi transmisă și în SPV ANAF - portalul RO eFactura.